منظور از کیفیت طلایی، نقره ای و برنز چیست؟
برای بالا بردن قدرت انتخاب مشتریان و پوشش تمام نیازمندی های آنان، شرکت پارس ترجمه بر اساس یک ارزیابی کیفی، مترجمین خود را به سه دسته طلایی، نقره ای و برنز تقسیم کردهاست که مشتری بتواند سفارش خود را بنا بر اهمیت کیفیت و هزینه در سه درجه بندی طلایی (مترجمین ممتاز و مجرب) ، نقره ای (مترجمین حرفه ای ) ، برنز (مترجمین عادی وکم تجربه) و با قیمتهای متناسب با آن انجام دهد.
آیا امکان پرداخت اقساطی نیز وجود دارد؟
بله. با توجه به مبلغ و زمان سفارش، امکان پرداخت 2 و یا 3 قسطی وجود دارد.
نحوه گارانتی و مرجوع کردن سفارش ها چگونه است؟
جهت مرجوع کردن سفارش کافی است از طریق بخش پشتیبانی اعتراض خود را بنویسید تا توسط تیم ارزیابی بررسی گردد و در صورت تایید، کل مبلغ به شما مرجوع خواهد شد، لازم به ذکر است که اعتراضاتی که در مدت تعیین شده انجام نپذیرد(48 ساعت) قابل بررسی نیست.
قیمت و زمان سفارش ها در سیستم شما چگونه و بر چه اساس تعیین می گردند؟
قیمت بر اساس زبان ، زمینه ،تعداد کلمات و زمان محاسبه می گردد. ما سفارش ها را در سه قالب سفارش های عادی ، نیمه فوری و فوری از مشتریان قبول میکنیم و بر این اساس سه قیمت برای انجام سفارش به او داده میشود. زمان سفارش فوری تقریبا نصف زمان عادی خواهد بود. چنانچه اصرار دارید که سفارش شما سریعتر از زمان های داده شده در سایت انجام شود برای هماهنگی های مربوطه با شماره تلفنهای مندرج در سایت تماس بگیرید؛ در صورت امکان این کار برای شما انجام خواهد شد. همچنین به منظور رعایت عدالت هم برای مشتری و هم مترجم، قیمت گذاری برای سفارش ها براساس تعداد کلمات برآوردی سفارش انجام می پذیرد.
از چه طریقی انجام یافتن سفارش را به من اطلاع می دهید؟
از طریق ایمیل و SMS انجام یافتن سفارش به شما اطلاع داده میشود. همچنین در صورت نیاز از طریق پشتیبانی تلفنی میتوانید از انجام سفارش خود مطلع گردید.
برای دریافت سفارش انجام شده چه باید کرد؟
پس از انجام سفارش ، ترجمه شما تایپ شده و در صفحه شخصی شما قرار خواهد داشت .شما کافیست به سایت login کرده و در صفحه سفارش های خود فایل سفارش انجام شده را دانلود کنید.
منظور از پشتیبانی چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟
در صورتی که نیاز پیدا کنید سوالی بپرسید و یا توضیحی را به مترجم و یا مسئولین سایت منتقل کنید می توانید در صفحه اصلی خود با انتخاب منوی "پشتیبانی و تیکت" و یا گزینه "پشتیبانی" بر روی یک سفارش خاص، پیام خود را منتقل کنید و از همان طریق پیگیر دریافت جواب خود باشید. از طریق تلفن نیز پاسخگوی شما هستیم.
چگونه می توان به عنوان مترجم با شما همکاری داشت؟
به صفحه اول سایت رفته و گزینه "استخدام مترجم" را انتخاب کنید. مشخصات خواسته شده را وارد کنید و منتظر پیام ما برای تعیین وقت آزمون ورودی باشید.
آیا امکان اعزام مترجم به همراه هیئت اعزامی به خارج از کشور وجود دارد؟
بله، برای انجام هماهنگی در ساعات اداری با تلفنهای مندرج در سایت تماس بگیرید.